ג'ינה בטאלי

ארה״ב
מאפרת מאז 2000

אודות אמן האיפור

סניור ארטיסט ג׳ינה בטאלי

עבור סניור ארטיסט ג׳ינה בטלי הכל סובב סביב גראנג׳. היא אלופה במראות איפור שהם הומאז׳ לצעירים משנות ה-90 בסיאטל, מעריצי נירוונה ובעצמה יותר בחורה של טי-שירט ושאריות ליפסטיק מהלילה הקודם, מאשר בחורה מפונפנת ומתוקתקת כהלכה. ועדיין, היא מצליחה להוכיח שהמראה הגותי, הפאנקיסטי והמחוספס הוא צורה ייחודית של אמנות. כיום, היא גרה בברוקלין, וחיה חיים שקטים עם בעלה, שף במקצועו ושני החתולים שלהם, לומדת לנגן על כל כלי הנגינה שאהבה להקשיב להם בנערותה. זאת נוסטלגיה, אבל מהסוג החדשני ושובר המוסכמות ביותר שיש.

ננה יודעת הכי טוב

הננה (סבתא) שלי היתה ההיכרות הראשונה שלי עם איפור וגלאם. היא תמיד התאימה את הציפורניים שלה לליפסטיק ולתיק ולנעליים. היא שמרה על האיפור שלה והשתמשה בפלטות ובליפסטיקים שלה עד תומם. הודות לה, התחלתי לאסוף איפור כבר בגיל ארבע. Pink Freeze Eye היתה הצללית הראשונה שרכשתי במאק והלכתי רק איתה במשך שנים מהגבות עד לריסים. אלה היו שנות התשעים והטרנד היה גבות דקיקות, צלליות מינימליות, ושפתיים כהות. לבסוף גיליתי את VIVA GLAM I והשלמתי את המראה שלי.

עליות ומורדות

יש לי פנים מאוד זוויתיות אז הדרך טובה ביותר לאזן את הפיצ׳רים שלי היתה בעזרת הארות. אני אוהבת להאיר את עצמות הלחיים שלי, עצם האף, פינות העין הפנימיות ואת קשת הקופידון של השפתיים שלי עם Pearl Cream Colour Base. הגבות שלי בקושי שרדו את שנות התשעים וצריכות איור מחדש כדי להיראות מאוזנות. אני סומכת על Fling Eye Brows למלא את החורים בלי להיראות עשויה מדי

נערת גראנג׳

בערב אני משחקת עם מראה העיניים עם עיפרון Smoulder וצבע Bamboom כדי ליצור מראה מעושן והולכת על מראה שפתיים גלוסי עם Ample Pink Plushglass. זה לא מפתיע שההיילייט של הקריירה שלי היה לעבוד עם אלכסנדר מקווין על קולקציית אביב/קיץ 2007. האיפור יצר מראה פורצלן מפוסל לעור אם Well Dressed Powder Blush. הקולקציה היתה שמיימית, מאחורי הקלעים היה כאוטי, והצוות היה קסום. אני גם שמחה מאוד על הטרנד של שנות ה-20 בברוקלין עכשיו. יש חזרה לעיניים עגולות מעושנות בגוונים של חום, כובעי קלוש ותכשיטי אר-דקו.

Artist Faves: Gina B