סדרת "נולדו לאופנה" מחברת בין מעצבי אופנה מובילים ואמני איפור לשיחה כנה על יצירתיות, שיתוף פעולה ומסלולי תצוגות אופנה.
"הבלונדס" הוא מותג אהוב במיוחד על אוהבי הגזמה נהנתנים. פיליפה ודייויד בלונד - הצמד בעל שיער החיטה העומד מאחורי המותג שהשיקו ב-2008 ומבוסס על שיטת ייצור-פר-הזמנה, ידועים גם כ"ליברצ'ה" של עולם האופנה, אותו הם מקשטים עם המון נוצצים: מפאייטים וניטים ועד לשרשראות ונוצות, בשילוב של אבני חן, קריסטלים ותכשיטים בכל צבע וגודל שאפשר לדמיין. הם לא נחשבים לממעיטים או מינימליסטיים בשום צורה והבדים שהם בוחרים להשתמש בהם הם תמיד הפראיים ביותר, המבהיקים, מנצנצים ובולטים מכולם. יש להם חיבה מיוחדת לכל מה שמנצנץ ובגדול, ולכן, באופן טבעי, סופרסטאריות כמו ליידי גאגא, ריהאנה, קייטי פרי וביונסה בוחרות ללבוש את עיצובים שלהם שוב ושוב.
כדי להשלים את המראה האייקוני של הסופרסטאריות בעיצובים של "הבלונדס", נכנס לתמונה מאסטרו האיפור קאבוקי, הזוכה להערצה משל עצמו בזכות גישתו הייחודית לאיפור בוהק ורומנטי. הוא ידוע עוד מימיו כנער מועדונים ובכשרונו הרב באיפור של סלבריטאים מהשורה הראשונה ביותר (כמו מדונה ומייקל ג׳קסון). קאבוקי הצטרף להוסיף גלאם לפנים של "הבלונדס" ב-2010. מאז שיתוף הפעולה הראשון ביניהם, שלישיית הכוח הזאת הרימה את הסף בכל הקשור למחזה הראוותני. כאן, קאבוקי, פיליפה ודייויד חולקים את סיפור היכרותם, אהבתם לגיבורי-על והאופן בו הם אוהבים להפגין אקסטרווגנטיות ללא הרף.
קאבוקי: הכרתי את הבגדים של "הבלונדס" דרך כל מיני הפקות אופנה שעבדתי בהן. אני זוכר שדי חששתי לפגוש אותם בפעם הראשונה בגלל שהתדמית שלהם גדולה מהחיים... את יודעת: "הבלונדס"! זה יכול להרגיש קצת מאיים. כשפגשתי אותם, הם היו הכי מתוקים. אני מניח שציפיתי לפגוש דיוות.
פיליפה: באמת? אני פחדתי! קאבוקי עבד בהפקות אופנה עם כל סלבריטאי אפשרי. דייויד ואני הערצנו אותו תמיד. העבודה שלו כל כך יפה.
דייויד: אהבנו את האופן בו קאבוקי הביע את עצמו דרך איפור עוד לפני שהוא הפך לאמן איפור מפורסם. זה מדהים - כל האנרגיה היצירתית הזאת ועד כמה שהוא אמנותי ומעורה בפרטים.
קאבוקי: זה אחד הדברים שאני כל כך מעריך אצל שניכם - השלמות בפרטים ובאופן בו אתם מספרים סיפור. הקולקציות שלהם הן כל כך אישיות; אתה נמשך אל תוך הפרטים. כשנהגתי להתאפר לכבוד יציאה לסצינת המועדונים לפני שהפכתי לאמן איפור מקצועי, התהליך היה דומה כי זה היה מאוד אישי עבורי, לבלות זמן רב בלאפר את עצמי.
דייויד: לא כל אחד הולך עם זה עד הסוף, ולכן אני חושב שאנחנו מתחברים זה לזה. אנחנו חושבים אותו הדבר בעניין הנחת השכבות של כל דבר ודבר.
״יש בזה המון כוונה, להכל יש סיבה ותמיד יש סיפור. היופי הוא רק תוספת של הסיפור שאנחנו מנסים לספר״. - דייויד בלונד
קאבוקי: השתתפתי לראשונה בתצוגה של "הבלונדס" בשנת 2010. הייתי צריך לסרב לעבוד עם ליידי גאגא בגלל מחוייבויות של שבוע האופנה. באופן אירוני, קיבלתי את ההזמנה מ"הבלונדס", כי לאמן האיפור הקודם שלהם היו כבר עבודות עם... ליידי גאגא. עבדתי עם ליידי גאגא לאחרונה - אני חושב שהיא סלחה לי.
פיליפה: במהלך השנים, אני חושב שהקשר בינינו התפתח לחוויה תיאטרלית. כמעצבים, יש לנו חזון ורעיון כללי לסיפור. קאבוקי משלים אותו, והופך אותו למה שהוא אמור להיות.
קאבוקי: יש לי דרך משלי להסביר את התהליך שלנו. הוא כמו פירמידה: אנחנו מתחילים על בסיס מאוד רחב ואז לבסוף הכל מתרכז לנקודה אחת. השיא של התצוגה הוא כשהדוגמניות מתחילות לצעוד על המסלול. זאת נקודת האל-חזור!
פיליפה: לא יכולתי להסביר את זה טוב יותר מקאבוקי כי זה כל כך נכון. יש את הרגע הזה שאתה רואה את הכל מתחבר יחד מהסקיצות לרעיונות אמיתיים, ואז אתה יודע שקאבוקי עומד לקחת את זה לאן שזה צריך להגיע.
קאבוקי: תודה לך. המטרה שלי היא לשמר את התשוקה הזאת שאתם מכניסים אל תוך הקולקציות וכל אמני האיפור מצוות שבוע האופנה מרגישים כך בדיוק. הם תמיד מתלהבים לעבוד בתצוגה הזאת. אני חושב שהרבה מהאנרגיה החיובית הזאת מגיעה מהשנינות שאתם מכניסים לתוך כל הזוהר הזה.
David: אני חושב שזה חשוב שיהיה לך מעט חוש הומור. מעבר לכך, אנחנו בעיקר מגיעים מהמקום שאנחנו אוהבים קולנוע. זה אחד ממקורות ההשראה העיקריים שלנו. הכל התחיל עם אידיאל הגלאם של הוליווד הישנה, עם דוגמאות כמו מרלן דיטריך למרילין מונרו ומאי ווסט לג׳ין הארלו - שם "הבלונדס" נולדו.
פיליפה: גם גיבורי-על. אלוהים, אנחנו מתים על גיבורי-על!
דייויד: אנחנו תמיד בעד נשים חזקות, נחושות ולא מתנצלות.
קאבוקי: אני זוכר שהסתובבתי סביב עצמי בחדר השינה שלי כשהסרט ״וונדר וומן״ הוקרן לראשונה באנגליה כשהייתי בן שבע. אני פשוט רוצה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים של "הבלונדס", באמת, בגלל שהם עושים את כל העבודה ואני רק שם את הדובדבן על הקצפת בסוף. או הרבה דובדבנים וסוכריות צבעוניות מעל!
פיליפה: לעבוד עם קאבוקי זה כמו קעקוע. כשאתה עובד על תצוגת אופנה, זה איתך לתמיד ולנצח. האיפור הופך להיות חלק מהמראה בדיוק כמו כל חלק אחר.
קאבוקי: באופן כללי, הייתי אומר שהמראה שלנו הוא חתולי. זאת פנטזיה - פנטזיה מהפכנית. יש רגש שנוצר - התרגשות.
פיליפה: לדוגמניות חייב להיות אדרנלין בגלל שאנחנו מעבירים אותן כל כך הרבה. לכן אנחנו משתמשים לרוב באותן דוגמניות בכל עונה בגלל שהן כבר יודעות למה הן נכנסות: העקבים, המחוך, השיער, האיפור - הן אוהבות את זה.
קאבוקי: המראה מוציא מהן משהו, שלגמרי הגיוני עם מי שהן.
דייויד: הו, הן לגמרי משתנות. אני שם לב לזה - משלב המדידות ועד המראה האחרון, האישיות של הדוגמניות משתנה. זה לא שהתלבושות לובשות אותן או שאנחנו כופים עליהן את המראות האלה, מה שקורה בפועל זה שהן יכולות לראות את עצמן באופן שונה לגמרי.
קאבוקי: זה מעצים מאוד.
פיליפה: אנחנו לחלוטין אוהבים להעמיד תצוגה. אנחנו מאמינים שאם אנחנו עומדים להופיע בשבוע האופנה, כדאי שכבר נעשה תצוגה גדולה שתיתן לכולם משהו לזכור, עונה אחרי עונה. ללא עכבות! יותר זה יותר!