שאלות נפוצות

בחרי נושא

1 היכן ניתן לרכוש את מוצרי מאק?

גשי לעמוד "איתור חנות" על מנת לאתר את חנות מאק הקרובה לביתך.

אם יש לך שאלות נוספות, היכנסי לצ'אט חי עם אמן איפור מקצועי בימי שני בין השעות 10-14 או צרי קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני שלנו במספר 03-7770888.

2 איך מגיעים לעבוד במאק?

אנו מחפשים באופן מתמיד אחר אנשים מבריקים ונמרצים אשר יוכלו לייצג אותנו. להגשת קורות חיים יש לשלוח אותם לכתובת הדוא"ל: dziv@il.estee.com . אנו מאחלים לך הצלחה רבה!

קורות החיים שהעברת ימסרו למחלקת משאבי האנוש שלנו. במידה וקיימת משרה פנויה התואמת את כישורייך, ניצור עמך קשר.

3 איך מתקבלים למשרת אמן איפור מקצועי במאק?

אנו מחפשים באופן מתמיד אחר אנשים מבריקים ונמרצים אשר יוכלו לייצג אותנו. להגשת קורות חיים יש לשלוח אותם לכתובת הדוא"ל: dziv@il.estee.com . אנו מאחלים לך הצלחה רבה!

4 איך נרשמים לשירות איפור?

אנו נשמח לאפר אותך! שירות איפור יש לקבוע ישירות מול החנות בה תרצי לקיים את המפגש, תוכלי לאתר את החנות הקרובה לביתך ומספר הטלפון הישיר שלה בעמוד "איתור חנות". לסדנת "מאק טכניק" ב-13 נושאים שונים תוכלי להירשם עצמאית לאחר הורדת אפליקציית "MAC TECHNIQUE APP".

5 כיצד ניתן לקבוע שירות איפור פרטי / איפור כלות?

אנו מציעים מגוון שירותי איפור ושיעורי ייעוץ איפור בכל חנויות מאק, במהלכם תוכלי ללמוד ולהתייעץ ישירות עם אמני האיפור המקצועיים שלנו. את המפגש הרצוי ישירות מול החנות בה תרצי לקיים אותו, תוכלי לאתר את החנות הקרובה לביתך ומספר הטלפון הישיר שלה בעמוד "איתור חנות".

6 כיצד ניתן למחזר את מוצרי מאק?

תכנית BACK TO M·A·C

במאק אנחנו מאמינים בשמירה על הסביבה בה אנחנו חיים, לכן מאק מקבלת אריזות ריקות של מוצרי מאק במסגרת תכנית BACK TO M·A·C. בהחזרה של 6 אריזות ריקות של מוצרי מאק את זכאית לקבל צללית* מתנה של מאק לבחירתך. תכנית BACK TO M·A·C מתקיימת בחנויות מאק בלבד ולא באתר האונליין. * התכנית תקפה לצללית רגילה בלבד (מחיר צרכן 90 ש""ח).

מוצרי מאק שמתקבלים למחזור במסגרת תכנית BACK TO M·A·C, הינם אריזות פלסטיק או זכוכית. אריזות שאינן מתקבלות: 1. אריזות נייר,שקיות נייר, שקיות פלסטיק/צלופן. 2. דוגמיות, מיכלי דוגמיות, ומוצרים בגודל מיוחד/מוקטן. 3. אקססוריז למיניהם - ספוגיות, מחדדים, אפליקטורים, מעגל ריסים, פינצטה. 4. תיקי איפור, חגורת מברשות, ריסים, דפים לספיגת שומן.

כיוון שאנו תורמים 100% מההכנסות ממכירת מוצרי ויוה גלאם לנשים, גברים וילדים החיים עם HIV / איידס, מוצרים אלו אינם מתקבלים במסגרת תכנית BACK TO M·A·C

7 היכן ההזמנה שלי?

היכן ההזמנה שלי? אם יש לך חשבון אונליין פעיל באתר מאק, את יכולה לבדוק את הסטטוס של ההזמנות האחרונות שלך על ידי ביקור בעמוד "סטטוס הזמנה". זוהי הדרך המהירה והקלה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר לגבי הזמנות האונליין שלך במאק.

לשאלות בנוגע לסטטוס ההזמנה, פני לנציגי שירות הלקוחות שלנו במספר 03-7770888 או באימייל maconlinesupport@il.estee.com.

הקפידי לכלול את מספר ההזמנה בכל פנייה.

אנו מחוייבים להציע ללקוחותינו את מוצרי האיפור והטיפוח הטובים ביותר. אם את מרגישה שהמוצרים שקיבלת מחנות האונליין שלנו אינם תואמים את ציפיותייך, אנא החזירי אותם ואנו נזכה את חשבונך בעבורם.
במידה ותרצי להחליף או להחזיר את המוצר שרכשת תוכלי לעשות זאת בתוך 14 יום מיום קבלתו באחת משתי הדרכים הבאות:
1- החלפה/החזרה באחת מרשת חנויות מאק. לאיתור חנות היכנסי לעמוד "איתור חנות".
2- משלוח המוצרים בחזרה בדואר.
במידה ובחרת בדרך זו, אנא מלאי את טופס ההחזרה בהמשך לחשבונית או לתעודת המשלוח
הכניסי את הפריטים לקופסה ושלחי:
החזרות מאק אונליין
ת.ד 58061
תל אביב 6158001
לא יוחזרו עלויות בגין משלוח המוצר חזרה בדואר.

החלפות ו/או החזרות יעשו בכפוף לתנאים הבאים:
• החזרות/החלפות בצירוף חשבונית מס/קבלה מקורית.
• מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית והסגורה בלבד.
• החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי בכרטיס אשראי, בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה או הפריט.
• כנגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי, החזר כספי או זיכוי כספי .
• לא ניתן לקבל זיכוי ברשת חנויות מאק בגין הזמנה ששולמה בפייפאל

זיכוי יינתן רק בהחזרה לאחת מרשת חנויות מאק ותקף לשימוש בחנויות מאק בלבד.

8 קיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי, אני יכולה להחזיר אותו?

אם המשלוח שקיבלת אינו תואם את ההזמנה שביצעת באתר, אנא פני אלינו במספר 03-7770888 או במייל maconlinesupport@il.estee.com על מנת שנוכל לסייע לך.

הפריט שהזמנתי הגיע פגום, מה עליי לעשות?

אם קיבלת פריט פגום, אנא שמרי עליו באריזתו המקורית והסגורה. אנא צרי עמנו קשר בהקדם במספר 03-7770888 או במייל maconlinesupport@il.estee.com על מנת שנוכל לסייע לך.

10 כאשר אני מחליפה פריט, מופיעות 2 עסקאות בפירוט כרטיס האשראי שלי, מדוע?

כאשר אנו מתבקשים לבצע החלפה, היא מבוצעת בשני שלבים:
1) זיכוי בסך הפריט שהוחזר.
2) חיוב חדש מתבצע עבור הפריט שביקשת לרכוש במקומו.

שתי עסקאות יופיעו בפירוט כרטיס האשראי שלך: זיכוי עבור הפריט שהוחזר וחיוב חדש עבור הפריט שביקשת לרכוש במקומו. למרות ששתי העסקאות מבוצעות במערכות שלנו בו זמנית, ייתכן שחשבון הבנק שלך / חברת כרטיס האשראי יציגו את הזיכוי בחשבונך עד 10 ימים לאחר ביצוע ההחלפה.

11 מדוע המוצר האהוב עליי אינו מיוצר יותר? האם אני עדיין יכולה לרכוש אותו?

אנו מתנצלים על הפסקת ייצורו של מוצר מאק האהוב עליך - לפני שאנחנו עושים כן אנו לוקחים בחשבון גורמים חשובים רבים:

1. פותח מוצר דומה המספק לדעתנו ביצועים טובים יותר.
2. ייצורו של אחד מן המרכיבים המשמש בתהליך הייצור הופסק ע"י היצרן ואנחנו לא הצלחנו למצוא לו אלטרנטיבה מתאימה.
3. העדפות הלקוחה, דפוסי קנייה.
אנא היכנסי לצ'אט לייב בימי שני בשעות 10-14 עם אומן איפור מקצועי של מאק, שישמח לסייע לך למצוא את המוצר האהוב החדש שלך או צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו

12 לא מצאת את התשובה שחיפשת?

גשי לעמוד צרי קשר ושלחי לנו אימייל או התקשרי לשירות הלקוחות שלנו במספר 03-7770888.

13 האם מאק מבצעת משלוחים לחו"ל?

מאק אינה שולחת הזמנות מחוץ למדינת ישראל.
לפרטים נוספים אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות 03-7770888

14 כיצד אני משנה או מבטלת הזמנה שכבר עשיתי?

אנא צרי עמנו קשר תוך זמן קצר ממועד ביצוע ההזמנה במספר 03-7770888 או
במייל MACONLINESUPPORT@IL.ESTEE.COM ואנו נעשה כל שביכולתנו לסייע לך.

15מה זמני האספקה שלכם?
בשגרה

זמן מסירה עד 3 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) אזורי רמת הגולן, ישובי ים המלח, יישובי הערבה ואילת - זמן המסירה עד 5 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה). אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסויימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוחה לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם עמה מראש.

בתקופת הקורונה

זמני האספקה שלנו הם עד 7 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) אזורי רמת הגולן, ישובי ים המלח, יישובי הערבה ואילת - זמן המסירה עד 9 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה).

16איך משנים עסקה שבוצעה באתר?

ברגע שביצעת הזמנה באתר היא עוברת תוך דקות ספורות למחסנים שלנו ועתידה להתחיל את תהליך הליקוט באופן מידי, זאת על מנת שנוכל לספק לך את ההזמנה בצורה המהירה ביותר. לכן, לא יתאפשרו שינויים בהזמנות לאחר שבצועה רכישה.

17איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר?
בשגרה

בכדי לבטל עסקה שכבר בוצעה באתר יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ולבקש ביטול. במידה ולא עברו 24 שעות מביצוע ההזמנה, שירות הלקוחות ידאגו שההזמה לא תגיע לחברת המשלוחים ותוכלי לראות את הזיכוי תוך 14 ימי עסקים. (ישלח מייל אישור) לאחר 24 שעות, סביר להניח שההזמנה כבר עברה לחברת המשלוחים. מרגע זה אנחנו נעשה את כל המאמצים שההזמנה לא תגיע אלייך. אם אכן הגיע, יש לסרב לקבל את ההזמנה ולהסביר שביקשת לבטל אותה. שירות הלקוחות ידאגו לזכות אותך עד 14 ימי עסקים (יישלח מייל לאישור)

בתקופת הקורונה

עקב העומסים שאנו חווים ייתכנו עיכובים במחסן, בחברת המשלוחים ובמחלקת הזיכויים. יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות או לחילופין להשאיר מייל ואנו נטפל בזיכוי שלך תוך 30 ימים.

18איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?

מרגע סיום ליקוט ההזמנה ומסירתה לחברת המשלוחים ישלחו אלייך מספר הודעות SMS: בזמן סיום ליקוט ההזמנה, קליטת ההזמנה במחסנים של חברת המשלוחים, ביום ההפצה ואחרונה, לאחר המסירה. בהודעה השלישית תקבלי קישור עם פרטי הנהג להתקשרות במידת הצורך.

19איך אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

כאשר תקבלי את ההודעה השלישית מחברת המשלוחים שלנו, תוכלי להשיב להודעה עם הספרה "0" בצירוף הכתובת המעודכנת שאליה תרצי שההזמנה תגיע. בנוסף, תהיה לך אפשרות לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל בשליחת הספרה "3". רק שימי לב שאנו לא לוקחים אחריות במקרה של גנבה או אובדן ולכן אנו ממליצים לאסוף אותה מהר.

20איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אונליין?
בשגרה

אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את כל או חלק מההזמנה שלך, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ (ניתן למצוא את רשימת החנויות באתר האינטרנט של המותג) או דרך דואר ישראל באמצעות מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שקיבלת עם ההזמנה. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג. ניתן להחליף את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.


באמצעות אחת מחנויות המותג:

1. גשי לחנות הקרובה לביתך יחד עם תעודת משלוח זו והפריט שאותו תרצי להחליף.

2. נגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.

• זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג ותקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.

• במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.


באמצעות סניף הדואר:

1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.

2. הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לחבילה המקורית, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.

3. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרי אותה לסניף הדואר.

• משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך.

לא יוחזרו עלויות משלוח עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.
במידה וקיבלת עם הזמנתך הטבה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבה תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
בתקופת הקורונה
באמצעות אחת מחנויות המותג:

לאור המצב ניתן יהיה להחזיר את המוצרים עד 90 יום לאחד מסניפנו מיום החזרה לשגרה ובהתאם לתקנון האתר. כלומר, כל הזמנה שנרכשה דרך אתר המותג בחודשים מרץ-מאי תתאפשר החלפה עד ה- 10 לאוגוסט.


באמצעות סניף הדואר:

לאור המצב ייתכנו עיכובים גם בדואר ישראל ולכן לא נוכל להתחייב לקבל ולזכות את ההזמנה או חלק ממנה עד 14 ימי עסקים. לכן, במידה ובחרת באופציה הזו אנו מתחייבים לזכותך עד 30 ימי עסקים ובהתאם לתקון שלעיל.

21שאלות נפוצות על מבצעים:

- לכל המבצעים שלנו יש את התנאים וההגבלים הייחודים שלו.
- לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש אחד פר לקוחה – אלא אם הוגדר אחרת.
- לא ניתן לממש מבצע שהסתיים. במידה והייתה תקלה באתר ולא הצלחת לבצע את הרכישה ושירות הלקוחות לא ענו בזמן המבצע. יש לתעד שניסית לבצע את הרכישה בזמן המבצע ללא הצלחה. לאחר ששירות הלקוחות יענו צרפי את התיעוד, המקרה ייבחן ובמידת הצורך נעניק לך בשמחה את ההטבה.
- כל המבצעים וההטבות באתר שלנו הם עד גמר המלאי.